305e3486ca81298f8cbfc63804d502680e3793af26c5b6fdc98633b19926a87e.jpg b727c6c7081b07cc91cdf0a6d99ef9f5d48746cb758750b309a6b1d8467bd2c5.jpg 076076e1c5f5ff8b1fc66440163236a1f990d02aeccd26965799dbbe659ef815.jpg

Programma's

Bindende Loyaliteitsprogramma's
Onze Loyaliteitsprogramma’s zijn hét instrument waarmee u een duurzame relatie met uw klanten kunt opbouwen en onderhouden. Deze datagedreven programma’s gebruiken als centrale fundering een internet communicatieplatform.

De deelnemers aan zo’n programma vinden op het platform nieuws en informatie over het merk, gekochte producten en services, sales- en aftersales aanbiedingen, acties van het merk en aanbiedingen en/of acties van externe strategische partners.

Communicatiecampagnes vinden plaats via de website, e-mail nieuwsbrieven, direct e-mails, sociale media, folders, brochures, brieven, POS materiaal.

Kortom, de integrale oplossing om uw klant in beweging te krijgen en te houden.
Stimulerende Spaarprogramma's
Om medewerkers uit uw organisatie extra te prikkelen en te motiveren kunt u gebruik maken van onze spaarprogramma’s. De basis van deze stimulerende spaarprogramma’s is een internet communicatieplatform.

(Verkoop)medewerkers sparen punten bij het verkopen van producten en/of diensten en kunnen deze inwisselen voor een uiteenlopend assortiment aan merkproducten of diensten. Daarnaast vinden de deelnemers op het platform bijvoorbeeld informatie over de lopende acties, klassementen en tweets van en over het programma.

Zowel internetprogramma, introductiecampagne, communicatie en inzet van sociale media als ook de logistieke afhandeling van de incentives worden beheerd door Loyalty Profs.
Verrassende Voordeelprogramma's
Onderzoek bevestigt keer op keer dat direct voordeelprogramma’s de meest effectieve loyaliteitsprogramma’s zijn om mensen in beweging te krijgen. Elke gekozen voordeel oplossing is steeds afgestemd op een gedegen analyse van doelgroep, doelstelling en communicatievoorkeur van onze klanten.

Loyalty Profs ontwikkelt voordeelproposities voor verschillende opdrachtgevers. Deze kunnen variëren van een incentive voor het abonnement op een krant of het lidmaatschap van een organisatie tot het belonen van trouwe klanten van een automerk.

Aanbiedingen in de voordeelproposities zijn afgestemd op de doelstelling en doelgroep van de klant. Loyalty Profs beschikt hiertoe over een uitgebreid netwerk aan partners.
Gedreven Loyaliteitsacties en Campagne Management
Loyalty Profs verzorgt de database analyses en selecteert de doelgroepen voor de campagne oa op basis van de belangrijkste klantevents en levensfase van de klant. De gegevens van deze doelgroepen worden indien noodzakelijk verder geschoond en verrijkt.

Op basis van de specifieke samenstelling van een campagnedoelgroep maakt Loyalty Profs de communicatieonderdelen zoals e-mail nieuwsbrieven en direct e-mails. Daarbij wordt de inhoud van de communicatie per doelgroep afgestemd.

Tijdens de campagnes volgen wij de verschillende responses. Indien nodig kunnen wij op basis van deze informatie de campagne bij te sturen.

Loyalty Profs verzorgt, begeleidt en bewaakt het hele traject van uw campagne. Betrokken en professioneel, gericht op een optimaal resultaat voor de opdrachtgever.

Klanten en Partners

AC Restaurants & Hotels | Aon Verzekeringen | Bochane Groep | Cap gemini | Citröen Nederland | CNV | Dacia Nederland | Delta Lloyd | DSW-Stad Rotterdam | DutchLease | FGA Capital | Fiat Nederland | Hersenstichting | Interbank (Sofinco) | Jeep Nederland | Jumbo | Lancia Nederland| Manpower | Mercedes-Benz Nederland | NS | Office Depot/Viking BNL | Ohra | Opel Nederland | Peugeot Nederland | Pon’s Automobielhandel| Post NL | PV Post NL | Renault Nederland | Ribank (Sofinco) | Sanoma | Skoda Nederland | Sodexo Nederland | Trias | USG People | Vedior | Volkswagen Bank | Volkswagen Leasing | Apple | Parfumerie Douglas | Leonidas | Arke | Harense Smid | Mitra | DFDS Seaways | Delifrance | Madurodam | Parkline | Safaripark Beekse Bergen | Duinrell| Weber | BCC | Bol.com | Fonq | Race Planet | Walibi | Siebel Juweliers | De Tuinen | Kwik-Fit | TomTom | ICentre | Madurodam | Specsavers | Hertz | Handyman | Sarenza | Center Parcs | Efteling | Weber | Spartoo | Skoda Nederland | Seat Nedreland |
Plopsaland | Interhome | House of Britain | Ulla Popken | Wijnvoordeel.nl | ZoZoet | Zalando | MyHotelCard ...
>Klanten

Nieuws