334d43b5c8b5dcd56461ee7979d133e882572d4c13b57e06cab32f511e4fa2ef.JPG f5af8e069f9db64a2e096034727bc85bc1c675b3c5762c35d2303d0ffe891044.JPG 7e3ff31973dbd6c4a9817589700dfd210a3c73379ae51889a37d053592c97196.jpg

Werkwijze

Inleven in de klant
Uw vraag vertalen in een succesvolle oplossing begint met goed luisteren naar uw wensen en het formuleren van de doelstelling van onze opdracht. Wij behandelen elk project of het van onszelf is. Na gedegen analyse van doelgroep en communicatievoorkeur van de klant komen wij met een projectvoorstel waarvan wij uit ervaring weten dat het zal werken.

Kwaliteit en diversiteit
Loyalty Profs beschikt over een grote diversiteit aan concepten waarmee wij een brede variëteit aan klantvragen kunnen beantwoorden; van gunstig geprijsde oplossingen tot een volledig op maat gemaakt loyaliteitconcept.
Loyalty Profs beschikt over betrokken en hooggekwalificeerde medewerkers die onze producten en diensten ontwikkelen en beheren: snel, flexibel, betrouwbaar, professioneel en innovatief.

Professioneel projectmanagement
Loyalty Profs biedt klanten desgewenst de mogelijkheid om alle activiteiten met betrekking tot (loyaliteits)programma’s uit te besteden. Van conceptontwikkeling, creatie en vormgeving, als ook gebruik van databases en IT-ondersteuning, tot planning, communicatie, beheer (ook van het budgetdeel) en onderhoud van het programma.

Alles is mogelijk!
Vanwege haar diversiteit aan concepten heeft Loyalty Profs een unieke marktpositie gecreëerd. Binnen de regels die de klant stelt vinden wij altijd de werkbare oplossing. Alles is mogelijk, wij raken niet in paniek van deadlines en interne richtlijnen. Wat wij aannemen behandelen wij als een deel van onszelf. Loyalty Profs hanteert daarbij een hoge kwaliteitsstandaard en beschouwt zich als een verlengstuk van uw klantorganisatie. 

Klanten en Partners

AC Restaurants & Hotels | Aon Verzekeringen | Bochane Groep | Cap gemini | Citröen Nederland | CNV | Dacia Nederland | Delta Lloyd | DSW-Stad Rotterdam | DutchLease | FGA Capital | Fiat Nederland | Hersenstichting | Interbank (Sofinco) | Jeep Nederland | Jumbo | Lancia Nederland| Manpower | Mercedes-Benz Nederland | NS | Office Depot/Viking BNL | Ohra | Opel Nederland | Peugeot Nederland | Pon’s Automobielhandel| Post NL | PV Post NL | Renault Nederland | Ribank (Sofinco) | Sanoma | Skoda Nederland | Sodexo Nederland | Trias | USG People | Vedior | Volkswagen Bank | Volkswagen Leasing | Apple | Parfumerie Douglas | Leonidas | Arke | Harense Smid | Mitra | DFDS Seaways | Delifrance | Madurodam | Parkline | Safaripark Beekse Bergen | Duinrell| Weber | BCC | Bol.com | Fonq | Race Planet | Walibi | Siebel Juweliers | De Tuinen | Kwik-Fit | TomTom | ICentre | Madurodam | Specsavers | Hertz | Handyman | Sarenza | Center Parcs | Efteling | Weber | Spartoo | Skoda Nederland | Seat Nedreland |
Plopsaland | Interhome | House of Britain | Ulla Popken | Wijnvoordeel.nl | ZoZoet | Zalando | MyHotelCard ...
>Klanten

Nieuws

Eindelijk fiscaalvriendelijk belonen
Zoals wellicht bekend maken de huidige WKR-regels het moeilijk om arbeidsvoorwaarden fiscaalvriendelijk te belonen. Loyalty Profs heeft hiervoor een uiterst fiscaal vriendelijke oplossing bedacht.

Vandaag is hierover een artikel verschenen in het Financieel Dagblad.
Meer informatie>
Loyalty Profs organiseert samen met Ahold Delhaize de Atrium dag
Begin januari zijn we gestart met een voordeelprogramma voor de medewerkers van Ahold Delhaize.

Om het eerste jaar van deze samenwerking op een mooie manier af te sluiten, werd er op 27 november een speciale Atrium dag georganiseerd.
Meer informatie>